Seurat The School of Life bijgesneden
Vereniging 13 januari 2022

Kunstgeschiedenis met korting

Meer weten van kunststromingen als de rococo, romantiek en het impressionisme? En van kunstenaars als Monet en Van Gogh? Leden van de Vereniging Rembrandt ontvangen een korting van 50 euro op de nieuwe digitale collegereeks Kunstgeschiedenis door museumdirecteuren van The School of Life.
Partners in de kunst

De Vereniging Rembrandt is partner van The School of Life bij de derde editie van de online collegereeks Kunstgeschiedenis door museumdirecteuren, die deze keer in het teken staat van de 18de en 19de eeuw. De colleges, tien in totaal, worden gegeven door directeuren van prominente kunstmusea en vinden vanaf 15 februari 2022 elke week op dinsdagavond plaats via Zoom van 20.00 tot 21.30 uur. De colleges kunnen twee weken lang op elk gewenst moment worden teruggekeken. Klik hier voor meer informatie.

25% korting

Als Rembrandtlid betaal je 149 i.p.v. 199 euro voor deze reeks. Je ontvangt een speciale actiecode in een mail van 14 januari. Heb je deze code niet meer paraat, maar wil je wel deelnemen? Mail dan naar [email protected] en vermeld daarbij je lidnummer.

Nog geen Rembrandtlid? Word dat dan nu en maak gebruik van de kortingsactie. Dat doe je zo:

1. Word lid (de actie geldt voor alle lidmaatschappen en aanmelden kan tot 15 februari 2022)

2. Voer bij de betaalstap de actiecode SOL22 in.

3. Voltooi je bestelling. Je ontvangt een welkomstmail met de actiecode waarmee je jezelf met korting kunt aanmelden voor de collegereeks.