Voor alle leden

Kijk naar jouw kunst

Rembrandtkaart

De musea zijn onze leden dankbaar. Op vertoon van je Rembrandtkaart krijg je in meer dan 125 musea vrije toegang.

Tote bag v2
Alleen in september

Exclusieve tote

Word je deze maand nog lid? Dan ontvang je ook nog eens gratis deze luxe tote bag van gerecycled katoen. Gebruik promocode VRTOTE24 (zolang de voorraad strekt!).

Hoe meer je weet, hoe meer je beleeft

Kunstmagazine

Als lid ontvang je drie keer per jaar ons Bulletin. Hierin vind je verhalen die je museumbezoek verrijken.

Jong Rembrandt Art Night 2023 1
Ontmoet de kunst én elkaar

Samen kunst beleven

Wij nodigen je uit voor diverse kunstevenementen. Denk aan previews van spraakmakende tentoonstellingen, maar ook aan online activiteiten.

Kunst in je inbox

Blijf maandelijks op de hoogte van de nieuwste aanwinsten, spectaculaire ontdekkingen en tentoonstellingen die je niet wilt missen.

Jonger dan 35

JongRembrandt

Jonger dan 35 jaar? Twee keer per jaar kun je samen met leeftijdsgenoten het museum in. Onder begeleiding van experts ontdek je wat je écht mooi vindt.

Bekijk ook

Geef kunstplezier cadeau